ההיפותזה של האהבה - אלי הייזלווד // The Love Hypothesis - Ali Hazelwood

★★★☆☆
כשקומדיה רומנטית עוברת בכל קלישאה אפשרית, הדיאלוגים צפויים, הדרמה מאולצת 
אבל אי אפשר להפסיק לקרוא אותה. 


מדברים עליו בכל מקום:
המהומה סביב הספר הזה סקרנה אותי, העובדה שהסופרת אקדמאית ריגשה אותי. 
אבל התגלית הגדולה הייתה שאני חושבת שכבר הרבה זמן לא היה פה
ספר קלישאתי שאשכרה כיף לקרוא. 
את הספר שמעתי באודיו באנגלית
והרי הרשימה: 
  • פייק דייטינג בגלל סיבה מטומטמת
  • היא שומרת סוד ממנו סתם 
  • מאלצים אותם לסיטואציות זוגיות
  • שניהם מאוהבים ומסתירים את זה
  • הוא ממש גראמפי (זועף) 
  • הוא בכיר ממנה
  • חושבים שהיא איתו רק בגלל המעמד
  • מיטה אחת
  • וזה רק חלק - יש עוד!
כה צפוי:
כולכם יודעים לאן זה הולך, 
כולכם יכולים להשלים את הדיאלוגים מהראש,
כולכם קראתם ספרים כאלה כבר. 
אז למה אני לא מצליחה להפסיק לקרוא את זה? 

כנראה שזה חסר:
הופתעתי מכמה שספר שלא מחדש כלום, הצליח.
כנראה זה חסר לנו, 
כמו שלפעמים אני הולכת לקלונוע לצפות בקומדיה רומנטית צפויה להחריד,
ונהנית מכל רגע.

הסצנה ששיתנה הכל: 
אבל יש שם סצנה אחת, ה-סצנה שלהם סוף סוף יחד.
שבעייני לא קילשאתית בשום צורה. יש בה תקשורת. יש בה "כן" ויש בה "לא".
אין שם גבר שפשוט יודע מה טוב. נהדרת.
זו באמת אחת הסצנות המיניות הכי טובות שקראתי.

לסיכום:
הספר די חסר מעוף בעייני,
לא מחדש כלום.
אבל כתוב מעולה.
הפוגה נחמדה אחרי יום ארוך.
סוג של חופשה למח.
והסצנת הסקס שם נפלאה.
3 כוכבים.
ותקראו אותו רק כשאתם במצב רוח לקומדיה צפויה ומהנה.

אנקדוטה:
הסופרת ביססה את הדמויות על שחקנים של מלחמת הכוכבים:






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הרעיון שהוא אתה - רובין לי // The Idea Of You - Robinne Lee

חצר של ערפל וזעם (חצר של ורדים וקוצים #2) - שרה ג'יי מאס // (A Court of Thorns and Roses #2) A Court of Mist and Fury

נאחזת בקרח - Spinning Out - ביקורת סדרה